Gå til innhold

forvarsel til fødsel!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

merker alle at det er noe på gang før fødselen starter eller er det flere som det har skjedd helt plutselig til? vil gjerne høre noen historier:) er 40 uker idag, og merker ikke særlig mye til at fødselen skal være i gang, men håper det kan skje når som helst uansett =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg begynte det med mensenmurringer i ryggen. Begynte svakt og ble sterkere etterhvert. Gikk inn og ut av dusjen - det var deilig med hard, varm stråle i korsryggen husker jeg:)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har ikke merket noe på forhånd. Bare våknet av rier som det ikke er å ta feil av :)

Skrevet

For min del har begge foregående fødsler startet plutselig. Med førstemann hadde jeg vært mye på BIM og alle med termin nær min hadde kynnere, slimpropper, mensmurringer og alskens andre tegn på at noe var på gang. Jeg trodde jeg aldri kom til å føde i og med at jeg ikke hadde noen tegn til action. Men 9 dager før termin gikk vannet brått rett etter at jeg hadde lagt meg... Med andremann var jeg forberedt på at det kanskje ikke kom noen forvarsler, og det gjorde det jo ikke heller. 3 dager før termin startet riene...

Så det kan skje når som helst ja.

Skrevet

Slimproppen kom litt etter litt dagen før (8 dager på overtid), hadde en følelse av at fødselen kom til å starte i løpet av natten. Våknet ett par timer etter at jeg hadde sovnet og hadde vondt i ryggen og riene begynte med 5 min mellomrom. Løp inn og ut av dusjen. Ryggsmertene ble bare verre og verre.

Skrevet

Når jeg tenker tilbake var jeg veldig sliten de to siste dagene før. Tror kroppen min prøvde å si ifra at jeg skulle ta det litt med ro... Jeg var midt i flytting og hadde jo ikke termin før om to uker så det slo meg ikke inn engang...hehe... Men jeg våknet morgenen av hva jeg trodde var kynner, men det var en rie og det dryppet litt fostervann da jeg reiste meg opp... Riene tiltok utover dagen, og gutten vår var ute morgenen etter... Masse lykke til;-) Håper du får en flott fødselsopplevelse;-)

Skrevet

Min forrige fødsel startet med at vannet gikk - eller slimproppen gikk ti min før. En time etter vannet gikk satte riene inn for fullt. Hadde ikke noen særlige tegn før det egentlig - litt mensmurringer noen dager før.

Denne gangen har jeg gått rundt med memsesmerter, kynnere, vondre nedpress og tak i ryggen i flere uker (kynnere siden uke 20)...er en dag på overtid i da og har helt mistet troen på at hun noensinne kommer ut...;o/

Skrevet

Jeg hadde gått med kynnere en stund i forveien, men ikke sånn at jeg trodde noe skulle skje....

Jeg hadde en magefølelse innerst inne på at jeg skulle føde den aktuelle hælja, men må si jeg blei motløs når jeg ikke hadde noen symptomer! :P

Men brått, 02:45 om nattan, gikk vannet.... :P

Hadde akk kommet hjem og skulle gi kattene mat før jeg og sambo la oss... 12:02 var nurket ute...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...