Gå til innhold

HJERTEMONITOR FRA MAMMA OG MEG!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg bestilt meg hjertemonitor fra mamma og meg sidene..noen som har erfaring me disse??noen som har hørt hjertelyden???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en slik hjertemonitor som heter Bebesound, som jeg har kjøpt her i USA for NOK 150,- Så det var litt forskjell i pris gitt.....

Jeg kjøpte den med to headsett, slik at jeg og mannen kan høre samtidig. Og jeg syns den fungerer bra, men man må være tålmodig og ligge stille for å høre noe. Hørte ikke så mye til å begynne med da jeg kjøpte den når jeg var i uke 20, men etterhvert som babyen sparket og slik var det gøy å høre. Å høre selve hjertelyden er veldig vanskelig, for dette er ikke slik ultralyd-maskin som jordmor og leger bruker. Det er mer en litt annerledes mikrofon liksom.... Og dermed helt ufarlig å bruke, så du kan trygte prøve å lytte hver eneste kveld.

Men er man tålmodig så klarer man å høre lyden etterhvert, og det er nok lettere desto lengre ut i svangerskapet du er.

Jeg er nå i uke 36 og klarer å kjenne igjen hjertelyden, men den høres annerledes ut enn hva man hører hos lege.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...