Gå til innhold

FOR en service!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte en stelleveske og litt klær til tuppa fra filabel.dk sist søndag. Fikk pakken i dag, alt var nydelig pakket inn i silkepapir og på toppen lå en håndskreven lapp fra eieren om at hun håpet alt ville falle i smak og at de ville ønske oss en god sommer. Fikk også med en kjempe søt tallerken GRATIS. Jeg ble helt målløs jeg, dette var virkelig hyggelig :) fikk også me hookz til å henge stellevesken på vognen med. Her skal jeg virkelig handle igjen ja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jeg si. :)

Så utrolig koselig. Hehe.

Men måtte du legge ut navnet da, da blir jeg jo bare fristet til å gå inn og se.. Sukk.

Hvilken veske kjøpte du?

Skrevet

Ja det er så sjeldent at man opplever sånn service :)

Kjøpte PPB svart og rosa touring tote :)

Skrevet

Ja den :) ja jeg ble sååå fornøyd. Passer perfekt til buggisen som for øyeblikket er rosa, svart og grå :) fulgte med boks til våtservietter og supermykt stelleunderlag også.

Skrevet

Den som het songbird var også litt søt. :)

Jeg har beige vogn, ser ut som den kan passe bra til den. Hehe

Skrevet

Ja :) de er kjempe fine alle de veskene synes jeg.. akkurat passe stor også.

Skrevet

Holder den om jeg får en gulpebaby som trenger å ha med masse skift hele tiden da?

Æsj, nå som jeg hadde bestemt meg for Fleurville.. :P

Skrevet

Har pakket den til i morgen nå, har 5 bleier, ett skift med klær til talie (body, genser, bukse og sokker) smekke, våtservietter og en ubrukt tutkopp, skje og en tom boks som jeg skal fylle med druer.. Er fortsatt ganske god plass i den :) sjekk ut www.babypetunia.com der har de større også :)

Skrevet

Åhhh*sikle* Har samme vogn som deg og nå fikk jeg jammen lyst på en sånn stelleveske jeg også...selv om jeg har kjøpt meg en helt ny Skip*Hop Dash som jeg fremdeles ikke har begynt å bruke...teit å ha to stellevesker, kanskje...?

Det står at den ikke er på lager...var den det når du bestilte?

Var rimelig lekker i det rosa rutemønsteret også da....

Fikk du hookz gratis med....?

Skrevet

Har aldri sett denne irl - hvor stor er den? Den ser litt liten ut...hvordan er det med lommer ol inni? Det er jo det jeg likte så godt med Skip*hopen min - at den har mange praktiske lommer både inni og utenpå (pluss at den er fin da;o)). Hvor stor er den i forhold til min, tror du...?

Skrevet

Var ikke på lager når jeg bestilte tror jeg :) Ja jeg fikk de med gratis, en sånn lang stropp, en kort stropp også to sånne kroker :) Ble skikkelig overasket jeg fordi jeg har hørt at det vanligvis bare følger med en sånn kort stropp til de veskene..

Skrevet

Er jo bilde av den på en buggis inne på flabel :) den er større enn jeg hadde trodd. Er to små utvendige lommer på kortsidene, en liten utvendig lomme på forsiden, en stor utvendig lomme på andre langside (med plass til stelleunderlag) inni er det to lommer til flasker, og fire store lommer til andre ting + en liten lomme til smokk o.l. Pluss det store rommet i midten :) Tipper den er på str med skiphop jeg, ca 40+ 25 :) 25 er da målt på midten av vesken..

Skrevet

Ja, det var bra! Trodde en måte kjøpe sånne hookz utenom, jeg. Når du skriver "en sånn kort stropp" mener du sånn som det er på de Skip*Hop veskene da? Sånn at det er en lang stropp til å bruke over skulderen som kan tas av og bruke de korte til å henge den på vognen? Syns det er genialt også, jeg da;o)

Skrevet

Den høres jo genial ut! Og så er den så fin at den kan brukes som vanlig veske også;o)

Skrevet

Jupp :) den korte stroppen er vel 10 cm lang eller noe.. da kan man henge den på vognen selv uten hookz og vesken henger pent (slenger ikke)

Skrevet

den er kjempefin da :)

men personlig skjønner jeg ikke at noen betaler 1000 danske kroner+porto og toll for en stelleveske ! riste på hodet

Skrevet

Betalte faktisk 800 for den :) altså billigere enn hva den dumme babybjørn vesken vår kostet.. Porto o.l. gjorde ingenting fordi jeg kjøpte endel klær på salg der i tillegg. Porto kostet 52 kr og tollen litt over 100 kr så alt i alt så sparte jeg jo ganske masse på det.

Skrevet

Måtte iinn og kikke litt og jammen var det mye fint der, og ikke så dyrt heller. Har lyst til å "snope" litt til lillemann men reiser på ferie i morgen og er borte i 2 1/2 uke. Hvor lang tid tok det før varene kom, og er det noen som vet hvor lenge de ligger på postkontoret før de evt blir sendt i retur?

Skrevet

nei helt ok priser :) det tok ikke en uke engang, du kan få tilsendt varene til en annen adresse enn din egen, eller så kan du sikkert sende henne en mail å spørre om hun kan drøye en uke med å sende varene..

Skrevet

pakker blir sendt tilbake etter 2 uker til vanlig, men de har ofte lengre tid når det er feriesesong. Men for å være sikker, bør man gå ut fra 2 uker.

Skrevet

Ok, takk for svar jenter! :-)

Skrevet

Å gurimalla, så mye fint de har der! *sukk*

Skrevet

Ja, de er supre der!!

Samme servicen får man hos emma-dilemmakids.dk! alt pakket fint inn i silkepapir og bånd, ofte får man med pose/handlenett i det merket man har kjøpt. Og så legger hun med bamser, godteri, penn ol.

Helt fantastisk! Har aldri opplevd slik service fra norske nettbutikker nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...