Gå til innhold

Fødsel nr 2 som oftest raskere enn nr 1?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på dette... hadde en kjapp førstefødsel, så er spent på hvordan nr 2 blir når den tid kommer...

Hvordan var det for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt ann på. Forskjellig fra person til person!

Skrevet

For min del gikk andre fødselen myyyyye fortere enn første.

Skrevet

Det skjønner jo jeg og;o) lurte bare på om det ligger noe i det jeg stadig hører om at nr2 ofte går raskere... individuelle forskjeller er det jo alltid...

Skrevet

Jeg går i alle fall og håper på at fødsel nummer 2 går like fort eller fortere enn sist gang. ;)

Skrevet

Stemte ikke med mamma, hun ble satt i gang med meg, fra det da startet til jeg kom ut gikk det 3 timer, med søstra mi gikk det 6 eller 7 timer tror jeg

Skrevet

Har iallefall hørt at den ofte er raskere.

Jeg hadde fødsel som tok i underkant av 6 timer, under 3 timer på sykehuset, kom inn med 7-8 cm.

Fikk beskjed at neste gang jeg skulle føde, så måtte jeg komme med en gang jeg kjente noe.

Skulle forresten bruke navnet Neo til den lille, men det ble en jente.

Nydelig navn =)

Skrevet

hmmmmm... blir spennende å se da altså! Tror det ligger noe i det at den går fortere, hvis den går naturlig uten igangsettelse osv...

Takk skal du ha litoja! Er fornøyd med navnet:o) Nemi er også et søtt navn synes jeg... Hunden vår heter det(bilde av henne på profilen min)... hehe... men er jo søtt på ei litta jente også det synes jeg!

Skrevet

Jeg kom til sykehuset med 3 cm åpning og under to t etter var han født. Fikk beskjed om å komme kjappere neste gang da jm mente klart at det kom til å gå ennå raskere da.

Skrevet

Jeg kom på sykehuset med 2cm åpning og tulla var ute etter elleve timer med hjelp av sugekopp... Håper så inderlig at det går raskere neste gang!!

Skrevet

det heter seg at åpningstiden går fortere når man er flergangsfødende. Det gir jo mening i og med at man har blitt "åpnet" før.

Pressiden kan deriomot være kortere, lengre, eller omtrent det samme

Skrevet

Det er jo veldig logisk ja:o)

Skrevet

12 timer på første og to og en halv på nr to, Men hadde veldig vondt fra første ri, på nr en, mens nr to var vond ca 20 min ;o)

Skrevet

oj... tenk bare å ha vondt i 20 min... Hadde en kjapp fødsel på 3,5 time jeg, men da var det veldig vondt hele tiden! Får håpe neste fødsel ikke blir kuttet veldig ned i tid heller... Hadde vært greit å rekke frem til sykehuset i allefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...