Gå til innhold

*sukk*

LilleGull *12.03.08*

Anbefalte innlegg

Skrevet

snart 10 uker på vei og totalt tappet for energi, konstant vondt i mage og rygg.... hvor lenge skal dette vare...? noen flere som opplever lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta det med ro... det blir nok ikke sånn hele tiden! min form har vært veldig svingende i løpet av de siste 7mnd men det du kan forsøke på som har fungert for meg er å akseptere at kroppen din trenger mer ro og hvile.. lytt lytt lytt... er du sliten - sov, og sett ned tempoet litt.. jeg har gått sykemeldt i 1,5mnd nå og har fått hentet inn en del energi igjen...

husk at det skjer MASSE i kroppen din nå og det kan være ganske energitappende.. ønsker deg god bedring :D

Skrevet

Neida, jeg er overlykkelig over å endeli være gravid :) Bare så uendeli sliten og litt redd, er det virkeli normalt å ha så vondt i magen?

Skrevet

nå vet jeg ikke hvor vondt du har men husker at jeg var ganske øm i magen i starten .. my skyltes livmoren som vokste og masse hormoner. Prøv å ike bekymre deg for mye, det gjør ingeting bedre :D

Skrevet

Med vondt i magen mener jeg mye mageknip, mensensmerter, og "strekninger" viss du skjønner....

Skrevet

da tror ikke jeg du skal tenke for mye på det. Er livmoren som vokser trolig.. jeg hadde også det slik rundt den tiden, strekninger ut mot eggstokkene/hoftebena og de var enda vondere om jeg reiste meg fort opp. Hadde vondt i "undelivet" også.. om du ikke merker noe blødninger så er det nok som det skal. Blir du for bekymret og får veldig vondt så kan du alltid ringe legen å høre med dem, men får nok til svar der å bare ta tiden til hjelp så kommer det seg ;:D håper det går over snart hvertfall...

Skrevet

Tusen takk for gode svar :) Skal ta det med ro en stund no og håpe at det kommer seg litt etterhvert....

Skrevet

bare hyggelig :D derfor bim er her vettu :D :D må jo dele de erfaringer vi har og hjelpe til der man kan.

god helg :D

Skrevet

Ja, hva skulle man gjort uten bim når man er helt grønn førstegangs ;) Hyggelig at du svarte på mitt syteinnlegg....

God Helg til deg åsså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...