<3 Sander og Marco <3 Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Føler det ikke er lenge siden jeg signa opp på BiM, og nå er det lissom her jeg "hører til" sånn plutselig..... Rart å skulle logge seg på her... Hvor har det blitt av graviditeten min lissom? Nå sitter jeg her med en skjønn liten tass på 12 dager og synes det er helt herlig.... Tiden løper lissom litt fra en, synes det var som i går at vi fortsatt var på sykehuset.....
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Grattis så mye med gutten personlig så syntes jeg at graviditeten virket som flere ååååår *sukk* tiden etter at snuppa kom til verden derimot har gått forbi på et par sekunder..
mini*mi Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer så masse!!! Jeg har sånn babysug for tiden at jeg blir helt gele i beina når jeg sånne pitte små=) Tulla mi blir ett år nå om ei ukes tid og nå har jeg så lyst på en til=)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer med lillegutten din. Jeg ble mamma for 3 år siden i går jeg, og jeg synnest den tiden har gått fort. Du må kose deg masse med gutten din for tiden går så alt for fort. Jeg har en 3 år gammel gutt her nå, som er høyt og lavt dagen lang
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2007 Tusen takk for gratulasjoner, moro at folk tar seg tid til å lese tankespinnet mitt.... Hehe.... Til mandan skal sambo tilbake på jobb, og da er jeg og lille småtting aleine plutselig.... Det skal bli rart det! Men ikke no stress da.... Har en veldig rolig og god gutt, er balsam for sjelen å bare se på han sove, høre de små sukkene hans og kjenne lukten av han..... Kjenne den raske pusten hans mot kinnet... Er så herlig når han drømmer og er innom hele regisrtret av ansiktsuttrykk; lei seg, skremt, sint, små smil og hele ansiktet som gliser. Og plutselig slår han ut med armene og puster tungt! Lurer på hva de drømmer....
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Velkommen hit. Nyyyyt året hjemme, tro meg det går kjempe fort. Hilsen ei som nå har 14 dager på baken tilbake i arbeidslivet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå