Gå til innhold

Andre med barn som snakker som en foss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så morro...Lillemann er kjempeflink til å snakke..Han gjentar absolutt alt vi sier og ordene renner ut av munnen hans.. :o) Ofte ber vi han si ting fordi han er så sinnsykt søt når han sier det hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han da ?

Eldstemann her var 2 i mars og snakker i ett. Snakker kjempe bra naa og begynner ogsaa aa faa en del engelsk paa plass.

De i barnehagen sier at han snakker hele dagen, engelsk og norsk om en annen .... ( gaar i engelsktalene barnehage )

Tenker sjeldent paa at han er liten naa saann spraakmessig da baade vi og andre skjoenner det meste han sier.

Skrevet

Han blir 3 år den 24 august :o) Men han har vært flink å snakke siden han var 2.5år

Skrevet

Gutten min på 2,4 år snakker som en foss. Det har han gjort siden han var et år.. på to års kontrollen så telte han til 13 uten feil og da blei HS imponert. Det lærte han i desember, for da satt han og pappaen å telte mandarinbåter...hehe... men ellers så synger han 8-9 sanger har et ordforråd som jeg aldri har hørt maken til på en sånn liten gutt. HS sa forresten at han ligger VELDIG langt fremme....

Så det skal bli spennende når de begynner i barnehaven

Skrevet

Nå må jeg også skryte her. Tassen på 19 mnd prater som en foss, og setter ord på det meste. Mange som påpeker det. Han snakker med små setninger, og synger enkelte sanger. Har også lært seg hva slags biler familien har, og påpeker det selv om bilen ikke har samme farge eller er av annen utgave. Har har det visst fra mora si:)

Skrevet

Ja hele tiden, dag og natt hehe. Er blitt så flink til å snakke! 2 år =) De er kjempe imponert i bhg, for han snakker så reint. Ikke lite stolt nei;o)

Skrevet

Må slenge meg på "skrytingen" her, snuppa på 22 mnd har ord på det meste, og prater som en foss. Det har hun igrunn gjort en stund!

Skrevet

Jepp... det bare renner ut av han. Han er 3,5 år.

Skrevet

Ja, har en sånn her også - han hermer etter alt vi sier, he he:o) Nå har han til og med fått seg leke-dialekt - det er dødsvittig:o)))

Skrevet

Jepp Junior snakker som bare det. Kjempe artig tid det her syns jeg. De lærer så utrolig mye nytt omtrent hver dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...