Gå til innhold

Jeg blør :( :( :(

Amazed..♫ 01.02.2012 ♫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er ikke hysterisk som ringer opp igjen. Jeg håper du fikk ultralyd og at den viste en sprell levende krabat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått ul time til uka, for å sjekke.. kjedelig å vente, men har sluttet å blø iallefall. Har ikke hatt noen smerter :) Så håper på at alt står bra til med "leieboeren" min ;)

Skrevet

Krysser fingrene for deg, småtrollet:-D

Skrevet

hører ikke til her,men svarer likevel jeg:o)

for det første: SKIKKELIG dårlig at de sier slike ting som at det KAN være en MA uten å sende deg videre så du får visshet i det!

så til hovedsaken: jeg har og blødd i dette svangerskapet..flere ganger faktisk,første gang festeblødning i uke 7 eller no,så i uke 11,uke 13 og sist i uke 21..de to mellomste gangene kunne de ikke si hvorfor,sannsynligvis sprø slimhinner,som jo er veldig vanlig i svangerskap...sistegangen pga at morkaka ligger litt langt ned..

lykke til:O)du ska se det går bare bra:o)

Skrevet

Hei! Jeg blødde fra uke 12 til uke 20. Tidvis ledsaget av en del smerter. Nå har det stoppet opp, og alt har sett fint ut med babyen hele veien. Er nå i uke 25. Det kan være mange årsaker til at blødninger forekommer, som regel at morkaken ligger for langt ned mot livmorhalsen. Men ofte går det ikke an å si noe om hvorfor, og det er vanlig med små blødninger. Gjerne etter samleie. Det er ikke farlig. Større blødninger skal du imidlertid alltid sjekke opp. Hvis jeg husker riktig er en større blødning tilsvarende en menstruasjonsblødning eller mer. Ta kontakt med sykehuset du har fått fødeplass på, og så får du komme inn til ultralyd hos gynekolog. 10-15 % av alle gravide opplever blødninger. Både gynekolog og jordmor sier til meg at det ikke er noen grunn til å være bekymret!

Skrevet

En ting kan vi i alle fall være enige om; man får ikke hjelp på sykehuset før man er døden nær. Har selv opplevd akkurat det samme ved blødning, og da kom det nordnorske temperamanget mitt frem. Kjempebekymret, full av hormoner og med blødninger tok jeg saken i egene hender. Involverte jordmora som jeg gikk til svangerskapskontroll hos, gynekologvakta på sykehuset og en privatpraktiserende gynekolog. Fikk selvsagt ikke noe time på sykehuset, så det kostet meg noen kroner, men jeg fikk svar på timen og det var det verdt! Så har du mulighet til å ta en hastetime hos en privat klinikk så anbefaler jeg det, det er jo umenneskelig å vente til uti uka... Håper for øvrig at det går bra med deg, vet hvor fælt det er å gå å bekymre seg, så du har min fulle sympati :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...