Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Endelig kom lille Ådne! 8 dager på overtid ... Fødselen gikk greit, ble tatt med sugekopp pga at han ikke ville ned i kanalen når jeg hadde full åpning. (Hjerterytmen falt fra 140 og ned mot 75 så de turde ikke vente...) Dermed gikk det grundig fort og han var ute på 3 trykk (hvilket medførte endel revning, men ikke sånn alvorlig!) Brukte til sammen 7 timer, hvor de første ble tilbragt med sudokuhefte i senga (fra 5 til halv åtte om morgenen) Halv åtte gikk vannet og da var det bare å komme seg avgårde. Klokka halv 9 hadde jeg 5 cm åpning og kl. 11.49 var han ute. Smertene etter fødselen derimot synes jeg noen kunne ha advart mot ... jeg sliter med å sitte, ligge og gå, samt at å gå på do er et mareritt! Vann gjør susen! Ellers går det på paracet og napraxen og da er det til å leve med. Får trøste seg med at det går over etterhvert! Sauen ... tusen takk for lånet av fødestøv, dersom du ikke har fått enda så sendes det herved i retur! Ellers vil jeg bare takke for en veldig fin tid her inne, det er godt å ha noen å spørre til råds når man lurer på alt mulig rart! Jeg klarer vel ikke å holde meg helt unna, så jeg stikker vel innom av og til! (Blir det nok ikke like ofte som før ;-) ... men vi snakkes nok!) Lykke til som fremtidige mødre alle sammen! Håper dere får flotte fødsler og "snille barn"!
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Hadde jo byttet nick også, men det kom ikke med ....
Bebis120408+150511 Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Grattis! Husker deg gitt;) Du husker nok ikke meg fordi jeg ikke er altfor aktiv,men leser mye her inne..grattis så mye! ikke noe som har skjedd med meg etter SA,men SNART er det min tur!
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Krysser fingrene for at det er din tur nå! Du har mye å se frem til!
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Heisann. Må jå få gratulere deg med den lille. Ja, det er mye plager i ettertid. Men det er godt det er sånt som en vet går over. Lykke til videre.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer så mye, og lykke til videre med alt fremover =)
twoboys & a girl Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Gratulere så mye. Lykke til i fremtiden:o)
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer så mye!! Kos deg masse nå da!
Zerotondo Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer så mye og kos dere i tiden framover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå