Gå til innhold

trenger man mye ullklær til vinterbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter baby i slutten av novmber. Har kjøpt inn en liten haug med bomullsbodyer og pysjer (ååååh så mye fint å få....!!)

De bruker vel ikke bare ullbody den første tiden vel? Med mindre det er grisekaldt ute. Og sover de i ull eller bomull?

Ja....her i gården er man fersk og har man ikke mye peiling :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan være greit å ha noen ullbody'er i hus tel den lille=) Fint å ha innerst når dem sover i vogn ute, om de e veldig kaldt! Men det er ikkje livsnødvendig, man klarer seg fint med bomullsbody'er i "normale" vintertemperaturer( no vet æ ikkje hvor du bor, men...?)

Vet noen foretrekker å la babyen sove i ullbody, hvis babyen vrir seg ut av dyna...

Det har også litt å si hvor varm babyen er....altså at noen babyer er meget varme i seg selv, mens andre er mer frosne.

Lykke til=)

Skrevet

Ullbody er helt nyt for meg. Det fantes ikke for 18 år siden da poden var baby... Men jeg ser det selges nå. Noen som har prøvd de?

Skrevet

Ull er ikke bare til å holde varme,de passer yppelig på varme sommerdager fordi de puster slik at barnet ikke blir klamt.

Hvor mye du trenger av klær kommer ann på hvor mye og hvor ofte klærne blir utgriset, om barnet gulper mye på klærne og hvor ofte man vasker de.

Skrevet

Ja, æ hadde noen få ullbody'er til jenta mi da ho va baby. Dem e myk og kløfri(de fleste), go og varm. Men æ brukte ikkje dette så mye, for mi jenta va veldig varm i seg selv, så de blei rett og slett for mye å ha ullbody på ho.

Hvis du skal kjøpe vil æ anbefale janus sine produkter bl.annet.....men vil samtidig IKKJE anbefale Joha sine ullbodyer. Æ betalte i dyre dommer for de bodyene, men de ble faktisk ødelagte etter kort tids bruk.

Skrevet

jeg å venter barn i slutten av nov....og jeg har ikke tenkt å kjøpe noe ull til tulla.....blir det for kaldt å sove ute så får hun ligge inne i vugga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...