Tingelingelate med to tomater Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Og er dere fornøyde der dere har kjøpt? Mini skal begynne i bhg og trenger litt ullklær med god kvalitet som ikke koster skjorta:-)
melkekua™ Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Bogerud og Obs selger Janus, er veldig fornøyd. De har prins-prinsesse og regnbueserie....mener jeg å huske.
stripete ullsokk Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Kjøper og på Sparkjøp og Obs, men har og vært veldig fornøyd med Cubus sitt.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Janus er kjempebra. Sparkjøp sitt er også veldig bra, jeg ble positivt overrasket over det. Nøstebarn og Englebarn er supert, men det koster litt mer da. Joha er også bra.
-Petrine- Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 De klærne som er innerst mot huden kjøper vi på Nøstebarn, Bånsull eller i FinlandStrømpebuksene fra Nøstebarn er virkelig å anbefale! Bruker naturull innerst. De som er utenpå kjøpes både her og der. Janus er helt ok.
Ella i farta Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Bruker mest nøstebarn...så har vi litt janus prinse ull og en reflex body, den har jeg vært superfornøyd med! Har fast at jeg har to nøstebarn bodyer med striper hver sesong og så supplerer resten fra dvs andre butikker. Så bruker jeg ullfleecen til nøstebarn i hel og delt dress, samt ullribben. Er ikke veldig fornøyd med cubus egentlig..hm er helt kurant, har nesten bare longser derfra. Spar kjøp tom og trine har æren av å ha det eneste ulltøyet jeg noen gang har eid som nuppet..så det synes jeg er skikkelig dritt..men kan hende jeg var uheldig, for ser mange er fornøyde med det..samt at de er trange i halsen uten knapper og sånn.
børdi Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 ullunderklær kjøper jeg på spar kjøp.. fornøyd med de
*Rutletutt* Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 Har kjøpt Janus til Tobias - kjempebra! Kjøpt på Obs.
lille je Skrevet 27. juli 2007 #13 Skrevet 27. juli 2007 Har kjøpt endel på cubus og er kjempefornøyd. Også fornøyd med Joha som de har på enkelte barneutstyrsbutikker, men det er litt dyrere da.
børdi Skrevet 27. juli 2007 #14 Skrevet 27. juli 2007 ella i farta,, kjøper du alle de ullklærne på nøstebarn til DEN prisen? rådyrt
Tingelingelate med to tomater Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. juli 2007 Tusen takk for svar alle sammen. Ser det er mange som er veldig fornøyd med Janus ull. Var inne på krabaten.no og kikket på det og det så fint ut + at prisene var trivelige ;-) Men det klør ikke? Det er ikke slikt ekkelt ullstoff? Bestilte fra en eller annen plass til tuppa og det var skikkelig ekkelt stoff som klødde/stakk. Om dere mener dette er kjempebra så bestiller jeg både til mini og til tuppa:-)
*Rutletutt* Skrevet 27. juli 2007 #16 Skrevet 27. juli 2007 Nei, klør ikke - har aldri merket at Tobias har syns det er ubehagelig å ha på seg i allefall. Har selv et par undertrøyer fra Janus og de klør heller ikke. Er veldig mykt og godt:o) Har mange praktiske plagg i den serien. Tobias har masse bodyer, strømpebukser, sokker, lue, lekedress, bukse og jakke i prinseull-serien og den "vanlige". Har i tillegg lue, body og nattdrakt til babyen i magen.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 27. juli 2007 Oki da bestilles det ullklær til begge derifra:-) Var inne på nøstebarn og det ser kjempebra ut, men syns noe av prisene var litt vel stive:-) Tusen takk for svar:-)
Skravlemamman Skrevet 27. juli 2007 #18 Skrevet 27. juli 2007 Jeg bruker bare Devold fra sportsbutikk. Superfornøyd........ganske dyrt, men ungene elsker å ha det på seg, og her går det i arv så det er verdt hver krone. Har fra cubus også, helt greit ,men kan ikke sammenlignes.....
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #19 Skrevet 27. juli 2007 Der de har janus er så fornøyd med det så gidder ikke å prøve ut andre merker, føler det er litt penger rett i dass om jeg blir misfornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå