Vimsen og Lille Bille Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hvor mye handlet dere for og hvor mye ble det i tollavgift? Noen som vet hvordan tollavgiften beregnes?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Jeg handlet i stad for bare 70kr, husker jeg kjøpte roobez tøfler en gang og de skulle ha 150kr i toll, tøflene kostet litt over 200kr.
1881 Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Prøver og bestille rundt 200 kroner så det ikke tilkommer toll og gebyr. Over 200 kroner så er det 85 kroner i gebyr + % av det man bestiller for, men sender man inn kvitteringen så dekker strawberrynett de ekstra gebyrene du får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå