Gå til innhold

dere som vannet ikke gikk på under fødselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes dere riene ble verre når vannet gikk / ble tatt?

de tok vannet på meg da jeg hadde 7 cm åpning,da ble det fort mye vondere.

hva syntes dere?

Lurer på om fødsler der vannet går først er "verre" enn å ha en fødsel hvor man har rier først..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lite tips, les innlegget jeg har lenger ned her, om akkurat det samme... =)

Skrevet

de ble litt verre, men absolutt holdbare for det. Vannet ble tatt når jeg hadde 6 cm åpning

Skrevet

Første gangen ja, andre gangen vet ikke.

Vet ikke når vannet gikk andre gangen, alt skjedde så fort.

Skrevet

De har tatt vannet mitt begge gangene. Merket ikke at noe ble vondere eller mer intenst.

Skrevet

det var da de tok vannet at ting begynte å skje...det hjalp utrolig godt (hadde gått i mange timer uten av åpningen ble noe større) Så til tross for at det ble veldig vondt så var det deilig på samme tid. 3 timer etter at de tok vannet så var prinsen ute

Skrevet

Nei :) men jeg presset vannet mitt ut selv under pressriene..

Skrevet

Jeg syns det ble litt bedre da de tok vannet, det pressa ikke så vanvittig, liksom..

Skrevet

nei, riene ble ikke værre på meg når de tok vannet.

Skrevet

Det ble verre ja, og fødselen gikk mye raskere etter det. Jeg fikk 3-4 cm ganske fort, så stoppet det opp en stund og da tok de vannet, i løpet av 15-20 min hadde jeg full åpning.

Skrevet

tror hun tok vannet rett før pressriene begynte! Hun ville ikke jeg skulle føde gullet oppi fostersekken, så hun tok vannet når hun hadde gjort klart alt til han skulle komme ut! (husker veldig lite fra fødselen når det gjelder klokkeslett og rekkefølge ol! :o)

Skrevet

tok vannet mitt, men da hadde jeg epidural så jeg merket ikke noe forskjell.

Skrevet

Men første så gikk vannet selvt i slutten av fødselen, da startet presserierna på en gang. Med den andre så fikk jordmor ta vannet flere ganger(au au au) for jenta lå for langt ned så hun tettet til. Syntes rierne ble mye verre da ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...