1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 jeg hadde min første nattevakt på hotellet inatt og hadde håpa alt skulle gå bra siden alle di andre sa at det ikke hadde skjedd no spess. når de var det men..det begynte fint. 1 time etter jeg kom..ringte det noen å sa at det slo gnister opp av pipa å det var pipebrann..måtte ringe brannbiler å det kom flere..hele resepsjonen var røykfull og brannalarmen gikk....når det hadde roa seg gikk jeg for å sove i halv 2 tia..(sovende nattevakt)..så ringer gjester å spør åsssen det går..å om det fortsatt er brann..osv..veldig lett for meg å sove..fikk 2 timers søvn...å skal på igjen inatt....trur ikke det er bra for lillegull i magen..pluss at jeg er sykt mørkredd å skvetter for hver minste lille lyd å må gå låserunder osv...trur jeg må si at jeg ikke kan ha flere nattevakter....eller er jeg overengstlig her...? ohh..gruer meg til inatt..
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Har ingenting å si for babyen i magen, men du kan riktignok bli veldig sliten av det da..
Håpefull mamma Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 leger fraråder gravide å gå nattvakter. husk det
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Her kommer svar fra en som går fast nattevakt på sykehjem.Keger fraråder ingen å gå nattevakter,man må kjenne på kroppen selv.Jeg er nå i uke 27,og går i min vanlige nattstilling.Klarer man å sove godt etter nattavakta er det ingen fare.Bruk sunn fornuft.Både jeg og babyen har det topp.Og til deg som jobber natt på hotell.Kanskje på tide og bare jobbe dagen hvis du er mørkeredd.Har ingenting på natta å gjøre da.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Leger fraråder ingen å gå nattevakter?? Jo, de gjør faktisk det. Min lege anbefalte meg å kutte ut nattevaktene mine, nettopp fordi mange sliter med å få sove etterpå. Jeg har ingen problemer, så jeg har valgt å fortsette litt til. Men HI virker jo tydelig sliten, så jeg tror nok hun ville bli frarådet disse vaktene, iallefall av min lege. Men, det er opp til hver enkelt å finne ut av dette.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Nå må du lese det jeg har skrevet da,før du kritiserer.Du skriver jo omtrent det samme som meg.Ingen leger fraråder deg nattevakter,HVIS du sover godt etter vakten,og du føler deg i fin form.Ja,man må føle på det selv.
anneli84 Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 gravide blir frarådet nattevakter fordi man blir sliten, og det øker faren for spontan abort, og for tidlig fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå