kose endelig mamma Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 er så grusomt når du ser di små har det vondt...
*ønsker nr 2* Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 det ahr min lillemann i dag og.. roet seg på 30 sek men er sutrete nå da
Mamman til M&E Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Vet du, jeg tok med pappan jeg for jeg synes det er så grusomt (vet jeg er en hønemor). Han satt med han på fanget og moren satt litt lenger borte og tårene mine rant. Lillegutt reagerte nesten ikke i det hele, bare et lite "au" liksom og da måtte moren gråte en skvett fordi lillegutt var så flink og alt gikk bedre enn forventet :-) Huff, jeg er virkelig en hønemor ja og veeeeeldig følelsesmenneske :-) Tror ikke jeg vil grue meg fult så mye til neste gang siden det gikk så bra.
kose endelig mamma Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 hei. jeg hadde også med pappan, for jeg svimer av når jeg ser en sprøyte men han grein jo så voldsomt.
Mamman til M&E Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Stakkars liten, ikke kjekt det nei. Vi og selvsagt lillegutt var nok veldig "heldig"
frøy@ Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Huff, det var noe av det verste jeg har vært med på i hele mitt liv. Hun skrek så utrolig fælt, spesielt etter sprøyte nummer 2, roet seg fort da hun fikk pupp, men likevel.. Har lyst til å ha med pappan på 5-mndrs-kontrollen om noen uker.. Men vi får tenke på hvor viktig det er at de får vaksinen da!
Enitsirk79 Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Du kan jo kjøpe sånn Embla-krem/plaster på apoteket neste gang. Det er bedøvende og reseptfritt og kan tas på hjemme. Ingen vits i å påføre dem unødvendig smerte når man ikke kan forklare dem hvorfor.
Enitsirk79 Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 En annen ting... de griner ofte ikke av stikket men det at de holdes fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå