Gå til innhold

Hjertet mitt hopper over slag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjertet mitt har begynt å oppføre seg så rart. Det slår helt vanlig en stund, men så stopper det litt opp før det slår et ekstra hardt slag ved neste slag... Husker jeg hadde dette i min forrige graviditet, men da hadde jeg så masse annet å bekymre meg for, at jeg ikke tenkte over det. Er dette vanlig eller farlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er veldig vanlig hos gravide - og er helt ufarlig. For noen kan det bli litt plagsomt fordi det skjer ofte. Fenomenet heter på fagspråket ventrikulære ekstrasystoler. Hvis det skjer så ofte at du virkelig plages, bør du ta det opp med legen din, hvis det bare skjer sånn innimellom trenger du overhodet ikke bekymre deg.

Skrevet

Kjenner meg igjen her. Plages med det nesten hver dag, men jordmor sier at det er normalt pga at stoffskifte forandres :) Så da må det bare hoppe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...