tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hjertet mitt har begynt å oppføre seg så rart. Det slår helt vanlig en stund, men så stopper det litt opp før det slår et ekstra hardt slag ved neste slag... Husker jeg hadde dette i min forrige graviditet, men da hadde jeg så masse annet å bekymre meg for, at jeg ikke tenkte over det. Er dette vanlig eller farlig???
M*A*S*H* Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Dette er veldig vanlig hos gravide - og er helt ufarlig. For noen kan det bli litt plagsomt fordi det skjer ofte. Fenomenet heter på fagspråket ventrikulære ekstrasystoler. Hvis det skjer så ofte at du virkelig plages, bør du ta det opp med legen din, hvis det bare skjer sånn innimellom trenger du overhodet ikke bekymre deg.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Kjenner meg igjen her. Plages med det nesten hver dag, men jordmor sier at det er normalt pga at stoffskifte forandres Så da må det bare hoppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå