fruktfat Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 I dag fyller kusina til mannen min år (hun bor rett borti vegen her). Jeg kjøpte en presang til henne i går og regnet med at mannen min ville gå bort til henne med den i dag. Men nei, det ville han ikke. - Hadde ikke tenkt det, sa han bare når jeg spurte hvorfor ikke. Jeg driver og rydder og ordner til søstera mi og mannen hennes kommer i kveld og føler at det er viktigere for meg enn å gå bort til kusina hans. Hun er en utrolig kjekk og sympatisk dame som er veldig oppmerksom mot andre, så det er jo litt dumt at han skal bry seg så lite. Hva hadde dere gjort? Gått bort eller latt vær? Diskutere det mer med han, det gidder jeg ikke bruke mer energi på.
mayaya Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Gått innom med den, baklaget at jeg hadde dårlig tid, og sagt at vi måtte ta det igjen en annen dag jeg har bedre tid :-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Gå bort med den du, heldig som har en sånn dame i nærheten
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 hadde nok gjort det samme som Mayaya her...
fruktfat Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2007 Okei, og hvem skal lage maten og ta i mot mine gjester som kommer kl 18? Slutter virkelig menn å ta ansvar for familien sin når de gifter seg?
summer85 Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 fortell ham at nå har han ett valg, enten å gå ned med gava eller så lager han ferdig maten til du kommer opp igjen.. så bare stikker du evt i døra til hun kusina og leverer pakka, å sier at du ikke kan bli med inn, for du venter gjester, men at du gjerne kommer tilbake en annen dag =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå