Gå til innhold

Hjelp? Ingen mens, neg test..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 3 gangene har mensen kommet med nøyaktig 29 dagers mellomrom. Så jeg ventet den slik nå også. Det skulle vært 23.juli. Idag er det 27, og jeg har bare masse stikkinger i underlivet. Venter og venter. Har svidd av 5 tester, den siste senest i dag tidlig (CB som kan brukes 3 dager før forventet mens) Alle var veldig negative.

Problemet er at jeg har drukket en god del vin og andre saker i ferien, vi bruker jo gummi, så det burde holde. Har ikke opplevd at gummien svikta, men det kan den kanskje ha gjort? Ønsker ikke å være gravid enda pga alt jeg har puttet i meg.

En sånn CB test burde vel ha slått ut positivt hvis jeg har gått 4 dager over?? Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter*

Har nå gått en måned og snart 3 dager siden forrige mens. Da skulle en cb slått ut, hva? Har prøvd 6 stk nå og de viser ikke tegn til strek. Har aldri opplevd å skippe mensen en måned, tenkte heller ikke over hvor ofte jeg fikk mensen før jeg begynte på pilla. Men det er kanskje vanlig at mensen plutselig hopper over en gang? (har hatt 3 veldig regelmessige sykluser etter pilleslutt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...