Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Endelig skal vi prøve å få nummer to. Hurra! Hadde EL 18.juni (tror jeg da...). Det har vært spennende å prøve å lage et barn og vi har vært ganske flinke med å prøve. Nå går jeg rundt å tenker på om jeg er gravid heeeeeele tiden. Det verste er at jeg faktisk føler meg gravid. Kvalm og rar i kroppen, men det kan vel være litt psykisk. Jaja. Det som forundrer meg er at jeg ikke klarer å slappe av. Har jo tenkt at dette kan ta et år, så om jeg skal gå rundt å være så spent i et år kan dette bli et år uten så mange andre interesser. Eller dabber det litt av når man ser at TR kommer gang på gang? Skal være positiv og føler meg fortsatt gravid. Har IKM 2.aug og det er vel ikke noe poeng å ta test før det. Eller?
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Det sies jo at man kan teste noen dager før ikm, så lykke til
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Hei:) Så spennende! Håper du har en spire i magen allerede:) Jeg ville ventet til 2. aug for å slippe skuffelsen hvis den blir neg og du egentlig er gravid. Men man kan teste 3 dager før IKM med morgenurin:) Ang det at man tenker på det heeele tiden har roet seg for meg i hvertfall. I begynnelsen tenkte jeg ikke på annet, skikkelig slitsomt. Ettersom tanta bare kommer hver mnd tenker jeg ikke så mye på det lenger, bare rett før IKM. Bra at du tenker positivt=) Håper du får en positiv test en av de nærmeste dagene!
Trebarnsmamma30 Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Jeg er også i første pp.. går også å tenker på dette hele tiden.. Litt slitsomt hvis jeg skal ha det sånt i månedsvis for alt jeg vet..( håper jo det går fortere da..) Er på dag 34 i syklusen, pleier å ha syklus på 30-35 dager (vanligvis 32 eller 33), kunne vel ha testet nå men venter til over helga tror jeg for å se om TR har kommet til da.. Har vært veldig trøtt denna uka, helt ekstremt, men det kan jo være pms eller at jeg er ekstra sliten.. Føler meg faktisk litt småkvalm også, men det blir jeg av og til før mensen ellers også.. Det psykiske spiller vel litt inn også. Men må jo få lov å håpe selv om en bare er i 1.pp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå