*snart mamma til 2* Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Artig å ha termin da! Da er det en stor sjanse for at det ikke blir julaften barn på oss, noe jeg synes er like så bra for jeg vil jo at gutten vår skal ha en egen dag! Ikke det at det gjør no for ungen kommer når den er klar uansett termin=) Gleder meg så masse til gutten vår kommer, men det er ennå litt tid igjen!
ohayoo Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 knip igjen så han ikke kommer før 1. juledag i alle fall - det er ikke noe stas å ha bursdag på julaften ;o) men, men... kommer han, så kommer han, og da går nok det fint også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå