Gå til innhold

terminen ble flyttet til JULAFTEN=)=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig å ha termin da!

 

Da er det en stor sjanse for at det ikke blir julaften barn på oss, noe jeg synes er like så bra for jeg vil jo at gutten vår skal ha en egen dag!

 

Ikke det at det gjør no for ungen kommer når den er klar uansett termin=)

 

Gleder meg så masse til gutten vår kommer, men det er ennå litt tid igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

knip igjen så han ikke kommer før 1. juledag i alle fall - det er ikke noe stas å ha bursdag på julaften ;o)

 

men, men... kommer han, så kommer han, og da går nok det fint også :)

Skrevet

årets julegave på deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...