Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hei! Hadde ikm sist lørdag men ingen tante kom. Fikk jo et håp om at jeg kanskje var gravid da. Men en negativ test etter den andre:-( Og fremdeles ingen tegn til tanta. Har ikke vært forsinket på over tre år, det var da jeg ble gravid med jenta vår.(ja og sist jeg ble gravid da, men da endte det jo i SA) Begynte jo så vidt å tro at en eventuell test kom til å bli positiv litt senere, men tror jeg kan glemme det nå. Har tørket litt blod i dag og det kjennes ut som det er mere på gang:-( Dritt altså. Da blir det over i enda en pp på oss. Litt sur nå...
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Æsj...så kjedelig da. Jeg hadde også forventet ikm på lørdag, men det siste halve året har syklusen bare klusset og det er aldri sikkert når den kommer. Testet negativt mandag, men har ikke testet etter det. Får se når den kommer da. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Er ganske sikker på at det ikke har klaffet denne gangen heller... Hvor lenge har dere prøvd på nr 2 da?
Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 Vel, har prøvd siden før jul 06. Ble gravide i februar 07, men mistet 2.mai. Har hadd regelmessig syklus før og etter. På dagen hver gang. Har faktisk fått verk i ryggen også denne gangen og det har jeg ikke hadd under tr på over 10 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå