solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Gik på babysvømming med storebror og sammen med oss gikk også en mamma med en gutt som hadde atopisk eksem. Og hun bare smurte han etter svømming. Men så badet ikke vi i klorvann heller da... mulig det har mer å si.
rosa og en blå Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 hun vart "bedre" men vannet vårt var vist mer salt enn klor el noe i den stil.. spyl godt og vask med mild såpe og smør med masse krem rett etterpå
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Her er det mye klor i vannet, så datteren min får masse utslett om hun ikke vaskes og smøres godt rett etter svømming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå