Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 prøver å finne en barnepark lillegutt på 2 år kan kose seg i til høsten (4 timers dager). ringte nett på en i arna men får beskjed om at den også er lagt ned!!! er jo søren meg ingen igjen jo! noen som vet om noen parker rundt arna? vil si nesttun-arna-åsane.? takker masse for svar
AneB Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 tror det er få parker igjen, det er ikke behov nok virker det som. Vet at det er en i ytre arna, eller oppå Gaupås der, men var snakk om at den skulle legges ned også. Husker ikke hva den heter, men kan sikkert finne det ut.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 ja kunne du det? hadde vært kjempe flott.. snakket nett med en på nesttun, men hun visste ikke om hun fikk inn nok barn til høsten til å fortsette... hadde 2, 3 med min, men måtte ha 10 stk hvertfall... huff.. er skikkelig trist.
meg og 3 til Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 vet de har en på flaktveit. viss ikke det blir for langt vekke for dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå