Gå til innhold

Bobbler og bråker masse i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss... det bobbler og bråker kjempe høyt i magen min nå... jeg er ikke spesiellt sulten heller.. men skulle tro det etter lyden..merkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her =) regner med det er systemet mitt osm bråker, og ikke noe hos babyen :P

babyen kan vel ikke bæsje i fostervannet nå? synes lydene er så rare til tider! har faktisk streifet tankene mine, men jeg er jo bekymret for alt å jeg da.

Skrevet

Sånn er det her også! Masse bobling og "bråk"... Merkelige greier... Kanskje noen her inne har noen forklaring på det? Har aldri huska å spørre om det på kontroll i grunnen... Da er det jo alltid stille;)

Skrevet

her og er det skikkelig romling og bråk! samboeren min spurte meg hva som foregikk en natt, da han våkna av det..hahaha...vet ikke hva det kommer av..håper noen vet:)

Skrevet

Hihi, dette har jeg også opplevd. Og jeg tror jeg vet svaret i mitt tilfelle ihvertfall. For jeg har over en lengere periode vært veldig plaget med hard mage og masse luft i magen.

Det hender seg av og til at når jeg har fått ut litt luft (beklager detaljene) så kjennes det ut som avføringen "detter" nedover i systemet, nærmere "utgangen", hehe. Og dette fører såklart med seg masse romling, og bobling, og det kan nesten kjennes også. Sikkert fordi tarmer og alt av organer ligger nokså i klem pga bebisen..

Mulig dette høres helt skrudd ut, men jeg har trua på at det er det som er tilfellet mitt ihvertfall ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...