Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Jøss... det bobbler og bråker kjempe høyt i magen min nå... jeg er ikke spesiellt sulten heller.. men skulle tro det etter lyden..merkelig.
babyimagen2 29.07.07 Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 samme her =) regner med det er systemet mitt osm bråker, og ikke noe hos babyen babyen kan vel ikke bæsje i fostervannet nå? synes lydene er så rare til tider! har faktisk streifet tankene mine, men jeg er jo bekymret for alt å jeg da.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Sånn er det her også! Masse bobling og "bråk"... Merkelige greier... Kanskje noen her inne har noen forklaring på det? Har aldri huska å spørre om det på kontroll i grunnen... Da er det jo alltid stille;)
minibolla Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 her og er det skikkelig romling og bråk! samboeren min spurte meg hva som foregikk en natt, da han våkna av det..hahaha...vet ikke hva det kommer av..håper noen vet:)
kokkelimonke Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Hihi, dette har jeg også opplevd. Og jeg tror jeg vet svaret i mitt tilfelle ihvertfall. For jeg har over en lengere periode vært veldig plaget med hard mage og masse luft i magen. Det hender seg av og til at når jeg har fått ut litt luft (beklager detaljene) så kjennes det ut som avføringen "detter" nedover i systemet, nærmere "utgangen", hehe. Og dette fører såklart med seg masse romling, og bobling, og det kan nesten kjennes også. Sikkert fordi tarmer og alt av organer ligger nokså i klem pga bebisen.. Mulig dette høres helt skrudd ut, men jeg har trua på at det er det som er tilfellet mitt ihvertfall ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå