Gå til innhold

Dreamer har du testet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så spent på om du har testet og hvordan det har god??? var nå du ventet ikm ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Har IKM i morgen, testet i dag. Helt negativ:( Så da kommer vel tanta i morgen *snufs* Siden det bare er 10 dager etter EL, så prøver jeg å tenke at det fortsatt er håp, men jeg må vel forberede meg til en ny pp...jaja, bare å prøve igjen:)

Det er vel ganske lenge til du skal teste? Håper det har klaffet for dere ihvertfall!:)

Skrevet

Jeg ville bare si at jeg har ikke hatt mange symptomer i det hele tatt denne gangen. Mange ganger jeg har trodd at nå er jeg det men ikke noe. Nå er jeg bare litt ømm i brystene, særlig når jeg går ned trappene. He he he.

Skrevet

Det var godt å høre=) Da er det fortsatt håp selv om jeg ikke føler meg spesielt gravid, har bare litt murringer. Gratulerer så mye igjen! Håper jeg kan følge etter deg om noen få dager, hold av plass til meg på 1. tri;-)

Skrevet

er nesten 12 dafer til jeg skal teste nå... har akkurat hatt el så håper det klaffer ja... men tør liksom ikke håpe på en måte heller....

Skrevet

Nei det er skummelt å håpe, for man blir så skuffa hvis den grusomme tanta kommer:( Håper det klaffer for dere! Du må holde meg oppdatert:) Spennende å se om tanta kommer i morgen, hu gjør vel det...uff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...