Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Jeg er i grunn en ganske sosial person,liker å være med vennenne mine og at de besøker meg... Men etter at jeg fortalte de at jeg var gravid,så er det bare 2 av 5 som gidder å ta kontakt med meg... Dette er min førstebaby,så de var glade på mine vegner...gratulerte meg og alt det der... Men jeg savner dem... Vet ikke hva jeg kan si til dem... Hva i huleste er det som er i veien med meg ? Eller dem? Jeg er jo den samme.... Av de 5 så er det 1 som har 2 unger,resten har ingen.... Hmmmm...begynner faktisk å lure.......
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Det blir sånn....noen venner forsvinner når man stifter familie, synd egentlig! Bare tenk, du får nye venner som også har barn gjennom barselgruppa osv.
minførstebaby Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Hei... Takk Det ser jeg frem til..... Men innerst inne så håper jeg at mine gamle venninner kommer tilbake..Jaja,døren står nå åpen for dem.... Og det tror jeg de innerst inne vet..... Jeg får bare være tålmodig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå