74firkløver'n Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Vi vurderer å flytte til småbruk i området, men kom plutselig på Gardermoen og flystøy og slikt. Hvor ille er det egentlig? Jeg er avhengig av å sove med åpent vindu om natten, hvordan går det? Får barna sove når de ligger ute? Eller er det bare å utstyre dem med hørselvern med en gang?
fleXibel Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Søskenbarnet mitt bor på Råholt, og hun har ikke noe å si på flystøy.. jeg har ikke hørt noe da jeg overnattet hos henne. Har ei anna kusine som bor enda nærmere gardermoen og hun har heller ikke noe klager..
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Det er ikke no flystøy på Råholt ;O)
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 jeg bor på råholt.Og vi bor slik til at når de bruker den ene rullebanen så flyr de rett over huset her.Vi hører dem,men er blitt vant til det så tenker aldri over det.Vi sover med åpent vindu og lillegutt sover som en stein,både dag og natt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå