Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Åh nå er jeg dritt lei... det er den verste delen ved husarbeid... her vi bor er det ikke mulig å ha oppvaskmaskin heller... j**** surt ettersom vi egentlig skulle få mammas når hun nå flytter.. jeg vurderer faktisk å flytte bare for å få plass til oppvaskmaskin.. gruer meg som bare det til å begynne vaske opp masse flasker igjen også,i tilegg til alt annet.. Åh ut med frustrasjoenen.. men en ting er sikkert.. det er deilig å sitte her i sofaen nå å kikke ut på kjøkkenbenken som er full av REN oppvask som stå til tørk..
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 du er IKKE alene om å hate det der.. derfor delegeres det arbeidet til mannfolket=P *ler* har du ikke plass til sånn liten en til å ha på benken heller? har heller ikke plass til oppvaskmaskin:(
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 jo det har jeg ikke tenkt på... kanskje jeg skal se på en sånn til å ha på benken... men det sure er at de er nesten i samme prisklasse som en stor..
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Lenge leve oppvaskmaskinen sier jeg bare...takler ikke oppvask. Klør av oppvaskmiddelet også og klarer ikke bruke de dumme gummihanskene heller.
Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 her står oppvasken til taket.. er helt grusomt.. blir liksom aldri ferdig.. men skal flytte så snart vi finner en ny plass å bo MED plass til oppvaskmaskin..=)=)
Mammapudding Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Skjønner hva du mener..HATER også oppvask!!!! Det blir det første vi kjøper når vi flytter til en leilighet med kjøkken:) Oppvaskmaskin:)
Elle melle deg fortelle Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Det gjør jeg og, akkurat fått oppvaskmaskin i hus og det føltes som å starte et nytt liv;-)
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Sambo har nettop tatt oppvasken her:) han er så snill:) Men jeg syns ikke det er så galt å ta oppvasken!
2. gangs Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 Jeg synes heller ikke det er fælt å ta oppvask......bortsett fra når jeg er gravid med dårlig bekken da.....har løst mangt et verdensproblem over vasken jeg.....
*smula* Skrevet 28. juli 2007 #10 Skrevet 28. juli 2007 Hos har vi det sånn at den som ikke lager middag, må ta oppvasken. Og det skal vaskes opp hver dag!! Funker fint det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå