Gå til innhold

Billige Emmaljunga!!! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i Malmø i går og handlet barnevogn. Fikk Emmaljunga classic duo til kr 5500, norske kroner. Hadde flere farger å velge mellom og veldig god service. De har alle de andre Emmaljunga- vognene også. Så har dere tid er det vel verdt det!!!

Sjekk denne siden: http://www.g-knapp.se/. Vent litt og du kommer inn på siden. Velg Emmaljunga på venstre side, der står det priser og bilder. Husk at dette er svenske kr og det er 14 kr forskjell på 100- lappen nå!

Det beste er at de har vognene der og du får den med med en gang! Vi ringte dagen før og da la de av vogna og alt var klart da vi kom!

Anbefales!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her :) Kjøpte Emmaljunga edge duo for 5500 norske på Beginners i Trollhättan.. Fantastisk god service og vi fikk den med oss med en gang :)

Skrevet

Dette er vel 2007 modellen det siden 2008 ikke kommer før sept/okt?

Skal til Østersund å kjøpe jeg også når den tid kommer: tror jeg skal ha Duo edge/sportchassis jeg med de teleskophåndtaket pluss at man kan velge hvilken vei man vil ha hådtaket :-)

Tenkte jeg skulle vente til da får da får jeg litt mer igjen for den når jeg selger denn siden modellen er 1 år nyere. :-)

Skrevet

Dette er 2007 modellen ja, 2008 kommer til høsten :) Han på Beginners sa at de er en av få butikker med laveste pris fra fabrikk. Så den butikken er å anbefale, om en er i traktene :) Sambo kommer fra nabobyen, så derfor stakk vi innom der:)

Skrevet

Har ikke tittet innom sidene jeg nå, men er dette en butikk eller også nettbutikk? For atte jeg bor da ikke i nærheten *hrmpf* hehe

Skrevet

Butikk, de har nettside men den er lite oppdatert :/

Skrevet

tittet innom, men er jo veeeeldig langt da...skal til Gøteborg om et par uker...kanskje finner jeg en billig der:) skal ha en duo edge sort!

Skrevet

Jeg skal ikke bruke så mange tusen på en vogn fordi den kun holder noen år og så vokser barnet ut av den.

Nei, jeg vil ty til rimelig god brukt kombi vogn. Finn.no har mye ok brukt+ masse oppslag i butikkene hvor folk selger brukt.

Jeg har rimelig god råd men likevel nøkter'n når det gjelder barneting som kun varer noen få år.

Skrevet

Vi skal også ha emmaljunga vogn.. Vi har sett litt på den smart duo combi og classic'en, så dette er jo absolutt verdt en titt.. Vi hadde jo tenkt å handle i sverige, men det er kanskje billigere jo lengre fra grensen du kommer.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...