Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Er 33+3 nå da, og har egentlig veldig lyst å begynne å vaske. men jeg kan jo risikere at hun kommer om alt fra 4 til 8.5 uker...hehe og da støver det jo ned igjen, spesielt sengesettet. Må jo ha sengen oppredd... =P
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 jeg vasket sengesett da jeg var 29uker, men skal vaskes igjen nå=P hehe.. begynnte sånn smått i går. er 21 dager til termin... har tatt det som skal i babybagen da, det babyen skal ha på seg på vei hjem og sånn
mamme te snart 3 Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 eg er i uke 33 nå.. vaskte\strykte klena nå dennna veko..greitt å få da gjort tenker eg.. veit jo ikkje kossen dei siste veke blir... (har ikkje redd opp sengo å vogna..tenke å gjera da når eg er på sjukehuset så kan han gjera da då.... har vaska alt å gjort klart ..
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 jeg vasket ganske tidlig,husker ikke helt,var 2 mnd igjen eller noe sånt.. støvet ikke ned,rista bare dyna og madrassa før vi la han er stas å få det opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå