Elax Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Skal kjøpe reiseseng til minsten, men er jo mange forskjellige reisesenger å velge imellom. Er det noen som kan tipse meg om en bra, og helst ikke altfor dyr reiseseng? På forhånd takk : )
storebror og lillesøster Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Er veldig fornøyd med min basson reiseseng. Kostet vel ca 500kr, tror jeg
mammatilpia Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 De som er billlige veier ofte mer og har dårligere madrass. Hvis du kjøper en billig type er det lurt å legge i en ekstra madrass. Måten man slår de sammen på er som regel lik.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 kjøp den billigste madrassen på ikea den passer sammen i reisesenga og blir bedre for barnet
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Simo's reiseseng er genial. Myk og god madrass. Lett vekt og liten sammenslått. Egen inn-utgang med glidelås i enden, kan åpnes fra utsiden ) Humlegutt storkoser seg i denne!
vårspiren Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Vi kjøpte Carena Alu til 800 kroner da vi var på ferie i Danmark. Den er genial, veier kun fem kg. og har egen overmadrass, myggnetting og åpning til at barnet kan krype ut/inn når det vokser til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå