alvefrøken Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 En venninne og datteren hennes stakk innomm og var et par timer hos oss. De satta vogna i oppgangen på blokka. Da hun skulla dra, var vogna deres søkk borte!! På overvåkningskameratet ble det sett en voksen person som bare tok den og gikk :0 Tenk at det går an å være så frekk å stele en barnevogn! Trodde ikke at det skjedde her i hvertfall! Pass på vognene deres!
Elipepsi Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Huff, blir så oppgitt av å høre sånt. Folk er sylfrekke og egoistiske. Skjønner ikke hvordan de blir sånn?!
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 for ikke lenge siden her,så var det i avisen om at noen hadde parkert utennfor en butikk,og låst bilen,da de kom tilbake var dørene brøtt opp og begge bilstolene var borte!! Syke folk!!
summer85 Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 jøss er det mulig?? men dere har meldt fra til politiet? ettersom dere har det på film tenkte jeg..
..idyll Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Mange som stjeler barnevogner utenfor helsestasjonen her vi bor. Kjipt.
Vrimle Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Så frekt! For ikke lenge siden satte jeg vogna utenfor en skole mens jeg var inne der for å snakke med noen et lite øyeblikk. Da jeg kom ut igjen så var stelleveska tatt! Skjønner ikke hva som går av folk altså..åhh, blir så sinna.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Vi opplevde også at vogna vår ble stjålet. Den sto riktignok ute på trappa, men vi bor langt inne på et boligfelt, så de må virkelig ha gått inn for å stjele den siden man ikke kunne se den fra veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå