Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Fra i morgen av skal jeg være alene hjemme i 1uke, venter på mensen, så får ikke blitt med på ei hytte uten strøm og vann. Har sjansen til å dra til Bergen (bor i Oslo) til min veninne, men har egentlig ikke råd heller. Attpå det hele har jeg baby på 8,5mnd. Med første mann reiste jeg rundt lett, men denne gangen er det bare stress, jeg har vel bare blitt eldre hehe...
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Bare et spørsmål: Hvorfor kan du ikke bli med på hytta fordi om du venter mensen? Det skjønte jeg ikke.
JADDAjada Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 du kan ta m våtservietter til det bruket det følger med på noen av bindene har ikke prøvd d...men kanskje du vil føler deg renslig da da...? og så går det jo ann å ta med vann i store kanner hjemmefra
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 Jeg vil ikke diskutere hytta og mensen i dette innlegget, men om jeg skal dra til Bergen eller bli hjemme? Hva hadde dere gjort?
JADDAjada Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 gjør ikkeno om ikke babyen din bader på en uke... 8,5 mnd baby griser ikke så mye
JADDAjada Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 he....ok dra til bergen trenger vel ikke å koste så mye
Solitude Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Siden du sier at du egentlig ikke har råd så ville jeg blitt igjen hjemme, og nytet freden med babyen i en uke Istedenfor å bruke pengene på tur til Bergen, så ville jeg ha koset meg ekstra med å leie film, kjøpe masse godt og heller besøkt noen i hjembyen Ikke blakke deg helt og stresse
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2007 Ja, det var det jeg også tenkte på, da blir jeg heller hjemme, godt av å være alene også ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå