Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hvordan kjennes de ut hos dere? Og er dette rier dere VET har effekt på modning? Vet noen hvor lang tid det kan ta å bli såkaldt moden? Takk for svar!
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Jeg kjenner de som sterke kynnere. De er ganske konstante men kommer ikke på regelmessig basis. De kan også endre karakter når jeg rører på meg/ hviler.
lb71 Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 modningsrier sitter lenger nede enn kynnere har jeg fått beskjed om... De går ifra lysken og ofte helt ned i kjeden. De føles som sterke vonde lyn som skyter nedover og disse er rimelig vonde. Du kjenner dem best når du går eller beveger deg for da får du mer trykk nedover. Dette har iallefall jeg fått beskjed om og disse smertene har jeg hatt leeeenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå