Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 har hatt soppinfeksjon en gang tidligere i svanger skapet. i uke 8. er i uke 18 nå og tror jeg har det igjen. sist jeg fikk vite jeg hadde det,var jeg hos legen. er plaget med mye utflod, å det gjør vel at jeg lett får soppinfeksjon...?? velger å være anonym.
M*A*S*H* Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Utflod + UVI + soppinfeksjoner skyldes endrede forhold i skjeden under svangerskapet. Du får flere slag soppbehandling reseptfritt på apoteket, bare spør dameneog si du er gravid:-D Det er ikke flaut, mesteparten av oss får det i løpet av svangerskapet - og mange utenom ellers også. Bare husk å ikke bruke innføringshylsen når du er gravid:-D
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Det er nok soppinfeksjonen som gjør at du har mye utflod, ikke omvendt...graviditet i det hele tatt gjør at en får mer utflod. Her er noen tips til å unngå soppinfeksjoner: Gå med bomulltruser og vask dem på minimum 60 grader, og unngå trange bukser. Prøv også å unngå gjær, sukker og raske karbohydrater i kostholdet ditt, og drikk f.eks. ren appelsinjuice eller biola. En skal helst sove uten truse på. Og bruk kondom når du har sex...sæd er ikke bra når en har problemer med underlivet, for en skal prøve å holde underlivet syrlig, og sæd er en basisk væske. Unngå derfor også å vaske deg nedentil med såpe. Ville anbefalt den pevaryl-kuren med 3 eller 6 stikkpiller og krem...kremen må du smøre på 2-3 ganger daglig i 2 uker, og det må også evt. sexpartner gjøre også. Håper det går over!:-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Oi...var jo ei uke siden dette blei skrevet...søkte bare på pevaryl, og fant dette, og skreiv svar uten å se på dato, så er nok for seint med tips nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå