Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 er det noen flere som nærmer seg slutten og strengt talt har hard mage hele tiden? min er alltid hard, har vært sånn nesten en uke. vet det ikke er kynnere for jeg får de og, veldig ofte, noen ganger så harde at de går på magemusklene.. uansett. er det flere som har hard mage mot slutten??
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Hard mage ja! Det er truleg den harde magen som gjer dei kraftige kynnarane òg. Evt stress. Ta litt duphalac før du et (10ml 3xdagl), og kutt ned på jerntablettane eit par dagar, så ordnar det seg nok.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 er ikke sånn hard i magen... =P magen er kronisk hard som under en kynner, bare at det er hele tiden og kynnere oppå der=P
nr 2 i oktober? Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 ja nesten hele tiden!!! veldig ubehagelig. har nu 3 dager igjen t termin
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 hatt det sånn lenge eller? har 20 dager igjen jeg da
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Aaa, sånn du meinte! Beklager misforståinga. Jo i periodar har eg det sånn, men det roar seg etter ei stund. Og mest pga hard mage altså hard avføring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå