Gå til innhold

Da kommer jeg desverre tilbake hit igjen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var det vel min tur til å miste.. Etter å hatt smerter et par dager og masse blødning i natt har jeg vært på sykehuset og fått konstantert abort... Veldig trist! Og litt irriterende at det ikke skjedde før, var 10+5 på vei.. Men er kjempe gla for at d skjedde nå og ikke seinere, for det hadde skjedd uansett. Lille beibien hadde nok ikke klart seg i denne store verden:( Antakelig så dødde føsteret for halvannen til 2 uker siden, da jeg mistet symptomer og følte på meg at noge var galt..

Dette unner jeg virkelig ingen fordi det har vært et grusomt døgn..

MEN, nå tenker jeg positivt og ser fremover, og skal bare kose meg resten av sommeren:)

Lykke til til alle prøvere her inne!! og til meg selv:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff *trøste* det var leit :( Velkommen skal du være, men håper vi blir kvitt deg igjen snart!!! (Du har så fint nick, minner meg om noe jeg selv kunne valgt) Kanskje vi kan slå følge over til 1. tri om en måned eller to???

Skrevet

hehe, nicket kom av at jeg ikke kom på noe bedre :-)

Ja, jeg henger meg på til 1 trimester om en måned eller 2! tihi:)

Skrevet

Huff så trist. Håper alt går bra med deg, og så snart dere er klare, får dere prøve på en ny og sterk liten spire :)

Masse klemmer

Skrevet

Sender deg mange klemmer! Leit å høre om spiren din: ( håper at det snart sitter en ny: )

Skrevet

Uff, kjempe trist. Har hatt ma to ganger, så jeg vet hvordan du har det! Er ikke noe morsomt=( Men det er godt at du tenker positivt og ser fremover! Ønsker deg masse lykke til....går bra neste gang skal du se=)

Stor klem...

Skrevet

Diddeliduu,

Så utrolig synd det var at du mistet. Jeg husker deg fra da jeg selv holdt til inne på første trimester, og føler veldig med deg nå. I uke 11 ble det oppdaget at vi hadde hatt en MA, og det er tre uker siden nå. Jeg håper at du klarer dette greit, selv om det er så utrolig skuffende å oppleve. Snart kan dere prøve igjen, og da går det sikkert bra.

Stor klem fra

Skrevet

huffamæ... veit akkurat koss du har det, hadd en SA for 6 uka sia og d va IKKE arti, kåm akkurat in døra t sykehuset og der kom vår lille spire ut... d e rart.. for 2 uka før begynt æ å blø og da va æ på UL og da va alt OK. Også blødd æ i 2 uka også mista æ.... Har aldri vært så knust før. Hadd jo rokki å blitt glad i knøtte veit du... men d e itjnå man kan gjør med det. Vi prøve nå på nytt no og håpe på å flytt over t 1.trimester om 1 mnd eller 2.

Lykke til videre til deg diddelidu! Håper vi alle som har mistet får en ny spire så fort som bare det. :)

Skrevet

Uffa Diddelidu. Du var kommet altfor langt. Dette var urettferdig. Sender deg en god klem og et ønske om at du kommer gjennom dette på en grei måte og klarer å se fremover til neste forsøk snart.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...