Gå til innhold

what the frick is going on?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å slanke meg sist fredag, og har holdt ut i ei hel uke i dag :-) Det er kjempe bra for å være meg!! Jeg har før holdt ut i en dag eller to, før jeg har gitt opp.

Nå har jeg spist kjempe sundt, og holdt meg unna alle slags usunne godiser i EI HEL UKE!!!! Og så går jeg på vekta i dag tidlig og ser at jeg har gått ned en HALV kilo!! :-(

Er skikkelig skuffa!

Nesten så jeg føler at det ikke er verdt strevet..

Er det andre som har slanket seg og som har gått ned veldig lite i begynnelsen, for så å gå ned fortere etterhvert? Trenger litt oppmuntring her :-)

Egentlig så har jeg jo hørt at ofte når man slanker seg så går man kjempe fort ned først, så etterhvert så stopper det litt opp.

Jeg skjønner ingenting... For jeg har virkelig gjort stooooore forandringer i kostholdet mitt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0.5 kg i uka er super bra og kjempe sundt vekttap :) stå på og lykke til!!!

Skrevet

Takk for det :-)

Ja, det er sikkert sundt med et halvt kilo i uka, og bør vel egentlig bare være glad for det :-) Men jeg hadde håpt å gått ned litt kjappere for å holde motivasjonen oppe.. he, he!!

Det er det jeg trenger, skjønner du.. MOTIVASJON ;-) motivasjon hele veien. Det er derfor jeg har drevet å veid meg hver eneste bidige dag på digitalvekta, for å se om jeg har gått ned noen gram så jeg kan bli motivert til å fortsette neste dag :-)

Skrevet

Må bare si at jeg skjønner deg så uendelig godt! Jeg driver på selv, og de første 2 ukene sleit jeg veldig. Endte med at jeg gikk OPP et par kg, men så løsnet det! Plutselig klaffet alt og de første 6 dagene gikk jeg ned 2,8 kg(!!!), det var på mandag det var veiing. Siden det har jeg gått ned enda en kg, så nå gleder jeg meg til det veiing og ukerapport på mandag igjen he,he Tror den kg de siste dagene var motivasjon nok for å holde ut helgen!

Anbefaler deg å sjekke vektklubben.no (gratis), eller slenge deg på en av slankegruppene på dib ;O)

Skrevet

Å så bra, da! Så flink du er :-)

Jeg meldte meg på vektklubben.no, men av en eller annen grunn så får jeg ingenting til innpå der. Prøver å legge inn vekt og mål osv, og andre ting, men det funker ikke! Skjønner ikke bæret! Så jeg har bare gitt opp det.

Jeg slengte meg med i en slankeklubb her på dib, en ny en.

Men jeg logga meg av før de ble enig om navn på klubben osv.

Så har jeg ikke sett noen innlegg om den klubben nå i ettertid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...