Haugtussa82 Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Lurer på om det er noen her inne som har gått på p-sprøyta? Jeg skal slutte med den nå, for jeg har hørt at det kan ta opptil 1 1/2 år fra man slutter til man kan bli gravid. Siden jeg ønsker å begynne å prøve utpå nyåret, fant jeg ut at det var like greit å slutte med den nå, og se om mensen kommer tilbake i nærmeste fremtid... Noen som har erfaring med dette? Hvor lang tid tok det før du sluttet på sprøyta før du fikk tilbake mensen?
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 heisann jeg er veldig ny her inne å jeg er i samme situasjon som deg... jeg sluttet med sprøyta nå i februar etter å ha gått på den i nesten 2 år alt jeg er så spent på når mensen evnt kommer tilbake jeg og samboer er veldig klare på at det kan ta lang tid pga sprøyta men håper egentlig at det ikke skal ta for lang tid , da jeg ønsker å bli gravid snart så egentlig lurer jeg på det samme som deg
Nemi:) Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Hei:) Jeg har gått på sprøyta i 7 år, sluttet i oktober. Fikk da p-piller for å få igang syklusene igjen kjapt. Fikk første ordentlige mens denne mnd så hos meg tok det ikke lang tid.. Da gikk jeg på p-pillene nesten hele november. Hvis dere vil begyne å prøve kjapt vil jeg anbefale og be om p-piller og ta disse 3 uker, da vil kroppen justere seg raskere tilbake.. Lykke til:)
Hikken Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg gikk på sprøyta i to år, og da etter den siste sprøyta tok det omtrent et halvt år før jeg fikk mensen igjen. (men sprøyta har jo virkningstid på 3 mnd, så blir vel 3 mnd. med "mens-venting")
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 hei carro bare lurte på om du bare tok p-piller den november mnd og deretter sluttet med de ? jeg lurer på nå om jeg kanskje skal få meg p-piller for å få igang syklusen kjappere sluttet med sprøyta nå i februar etter å ha gått på den i nesten 2 år
Nemi:) Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Hei:) Jeg gikk kun på p-pillene i 3 uker, fikk bortfallsblødning med en gang og 2 litt lange sykluser etter dette. Men nå virker det som alt er i orden.. Vet at det kan ta opptil 2 år før ting er som normalt etter p-sprøyta så er veldig fornøyd med under 3 mnd:) Anbefaler dette! Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå