Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Å jeg som var sikker på at hun lille hvertfall ikke lå med hodet der det skal ligge mot slutten. Har kjent det alle andre steder jeg trodde jeg. Men så feil kan man ta. Var hos jordmor i dag og hodet hadde jo i tilegg begynt å feste seg. Det var jo strålende, så for meg setefødsel og hele pakka jeg men sjangsen for det er jo ikke så stor lenger nå. Utspekulerte lille rakker der nede som lurer meg. Er vel en grunn til at jeg alltid må på do om dagen og dette da vil jeg tro!!
Mammapudding Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Hehe, ja de kan lure oss disse søte små Min lå i tverrleie lenge, og jeg var så sikker på at den fortsatt gjorde det da jeg var på UL for å sjekke, men neida..da lå den med hodet ned:) På neste jordmorkontroll var hodet festet godt og langt ned i bekkenet sa jordmor:)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Tror de største luringene i magen er jenter jeg...tror de er flinkest til å erte og plage mamman sin inni der. Var sånn med jenta mi, mens gutten var snill som et lam....nesten. Vet ikke hva det blir denne gangen, men ligner veldig på søstern sin i oppførsel så dette blir spennendes.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Vet ikke om jeg er enig der. Vaar lille gutt er ogsaa en skikkelig luring. I loepet av svangerskapet har han lurt oss til: -aa tro at han var tvillinger (fordi HcG var saa hoeyt) -aa tro at han var jente (paa den foerste ultralyden i uke 14 sa legen at det var jente...men 5 ultralyder etterpaa har senere avkreftet det. Dette er helt tydelig en liten gutt--ingen tvil der!) -aa tro at han laa i setestilling (jordmor kunne ikke vaere sikker foer dagen foer vi skulle ha ultralyd for aa sjekke det.) -aa tro at han kom til aa bli foedt foer termin (fordi hodet laa saa dypt festet som det kunne bli for over 6 uker siden. Naa er jeg 5 dager paa overtid.) Vi tror ogsaa at i det vi endelig faar innvilget igangsetting (pga svangerskapsforgiftning) saa kommer riene til aa begynne. Han bare lurer oss til aa tro at han ikke vil komme ut paa egenhaand. :-) Saa gutter kan vaere noen luringer de og...
Kanutte og prinsen Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Har en liten gutt som driver å lurer meg der inne jeg da. Sa til jm når hun skulle sjekke at jeg var rimelig sikker på at han lå med hodet ned - men neida, han lå i sete. 2 uker senere sa jeg til legen at jeg var sikker på at han lå i sete fortsatt, for det mente jeg å kjenne på sparkene, men da hadde han snudd seg.... hihi... er visst helt på jordet jeg =) Nå skjønner jeg imidlertid ingenting, for synes det sparker både her og der jeg.... kan jo hende han er fryktelig sterk i armene også, å driver å øver seg på boksing - kan i alle fall kjennes sånn ut =) Blir spennende på neste ktr!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå