Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 hvor mye maltekstrakt er det meninga man skal ha i en flaske med ca 60 ml mme? står ikke noe på pakken:S
Fabelaktiv Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 en liten t-skje kan være en bra start.. hadde noe sånt til mi lille snuppe før iallefall
Fabelaktiv Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 puppeplyndrern...? hehe - han trenger vel ikke mme da - eller var det forrige ? la ikke merke til navnet før nå ser du
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 han trenger desverre litt utenom puppen denne glupske lille puppeterroristen min:) så innimellom får han litt mme siden jeg har litt lite melk i ene puppen:)
Fabelaktiv Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 i see... det tar seg sikkert opp - hvis ikke så mme helt supert også kan noen andre ta seg at litt mating også
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 ja mamma mater han med flaska for meg for han nekter ta den når jeg skal gjøre det pga melkelukta fra meg, men han blir liksom aldri helt mett når det ikke er nok i puppene så da er mme mitt lille mirakel for plutselig ble han så glad og fornøyd når han får litt av begge deler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå