Gå til innhold

Smekker!

mittlillebøllefrø&bøllefrøkna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne smekker som er som en klut (uten plastikk bak)? Som regel med tau til å feste bak, men heilt greit om de er med borrelås også...

Eller om noen vet om noen greie smekker som likner? Helst uten plastikk da jeg bløter den etter bruk og vaske i ansiktet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg las ikke "smekker" i den forstand. Trodde d betydde "smekker" som i "flott kropp"!! haha! Trodde du ville si du var blitt skikkelig smekker etter fødselen ;)

Men , nei jeg vet ikke hvor man får tak i disse smekkene...:)

Skrevet

hahahaha!!

Hadde det bare vært så bra så!! ;) hehe!!

Skrevet

Jeg kjøpte to Disney-smekker på Mega igår uten plastikk bak... Borrelås i nakken....

Skrevet

Typisk at vi ikke har mega rundt her noe sted da... :(

Noen andre?

Skrevet

Ikea hadde da jeg var der sist- elles hadde de på hansen og dysvik!

Skrevet

Å, da tar jeg meg en tur på ikea til uka! Så får jeg med meg masse annet (u)nødvendig i samme slengen!:) Takk!

Skrevet

Kjøper mine smekker å Princess

Skrevet

nå vet jeg ikke hvor du bor men på exit selger de fine smekker som er kjempefine med flis stoff på baksiden:) Anbefales på det sterkeste,kjempefine:) Ellers så finnes de i ull og de er også helt topp. Men de er ikke på exit da.

Skrevet

eg har sett de har sånner smekker på jysk..

Skrevet

Har kjøpt på princess. sånne som man drar over hodet. kjempe gode:) 2 for 29,-

Skrevet

Jeg synes engangssmekkene er kjempegreie å bruke, med plast og lomme på ene siden og papir på den andre. Praktisk å kaste dem etter bruk og slippe all vasken.

Skrevet

vi har fått noen gule og hvite med artig tekst på, disse er kjempe fine. store og gode tror du fpr kjøpt de på lekebytikker. er ogsåsuper fornøyd ned de fra princess

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...