Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Var på en lekeplass for noen dager siden, og der var ei jente på ca 2 år som var kledd i hvit jakke og bukse i lin... Upraktisk i mine øyne, men geit nok hvis hun hadde fått lov å leke. Men neida - moren (som så ut som ei skikkelig dolle) kjeftet på jenta bare hun prøvde å sette seg i sandkassen. Hadde skikkelig lyst å si noe, men klarte å holde snavla ;-) Litt ufrivillig himling med øynene ble det nok..) He he.
Lille Filur Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 hva er da vitsen med å gå på lekeplassen egentlig? Får sånne ufrivillige himlinger med øynene noen ganger jeg også hehehe
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Nei, det kan du lure på... Moren så ut som hun kjedet seg også. Skulle vel vise frem de nye klærene til jentungen - he he =)
Lille Filur Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Enig, hvitt er kjempefint og har en del til gutten min også. Men det går ikke ut over lekinga hehe. Kan jo være at de skulle bort og venta på noen og så gikk de dit for å fordrive tiden da... da er mora litt mer unnskyldt;o)
Dotten Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Snuppa her er snart 2 år, og går i hvite klær... he, he. Men det varn ok ikke meg, da jeg ikke er ei "dolle"... Men, snuppa får leke like mye uansett. Det går noen ganger laaang tid før hun blir skitten, andre ganger bare noen minutter. Barn blir skitne, men er vi hjemom og ev. skal ut igjen på butikken e.l. så liker jeg å skifte klærne hennes. Synes ikke noe om å gå rundt med "møkkete" unger, om jeg kan skifte først. Innimellom får man jo ikke skiftet, og det er heller ikke verdens undergang
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Hun var ei dolle fordi hun satt og så seg selv i speilet og sminket seg konstant... ;-) Hvite klær er jo helt ok så lenge ungene får utfolde seg. Å gå på en lekeplass for at en 2-åring skal sitte pent og se på at de andre leker syns jeg grenser til slemt.
olla Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 stakkars jente!! hvite klær er jo greit det, for det meste kan en klore, å da blir det veldig hvot. Men lin er vel ikke like greit å klore da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå