Gå til innhold

Jørgen?? fint?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøster heter Stine:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke et navn jeg liker.. men det er jo ikke noe galt i det heller..

kanskje fordi jeg kjenner noen med det navnet som ikke har "gitt meg noe -men vært kjedelige personer på en måte" - om du skjønner

Skrevet

Jeg ville ikk valgt Jørgen selv, men jeg syns det passet greit sammen med Stine.. -og hvis DERE liker navnet, er jo saken biff ;o)

Skrevet

syns jørgen er et fint navn jeg. liker navn som er vanlige men som ikke alle bruker... altså navn alle har hørt men som ikke annenhver unge heter =)

Skrevet

Jørgen er kjempe fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...