Fabelaktiv Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Ikke et navn jeg liker.. men det er jo ikke noe galt i det heller.. kanskje fordi jeg kjenner noen med det navnet som ikke har "gitt meg noe -men vært kjedelige personer på en måte" - om du skjønner
temi & keli Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Jeg ville ikk valgt Jørgen selv, men jeg syns det passet greit sammen med Stine.. -og hvis DERE liker navnet, er jo saken biff ;o)
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 syns jørgen er et fint navn jeg. liker navn som er vanlige men som ikke alle bruker... altså navn alle har hørt men som ikke annenhver unge heter =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå