Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hei! er det noen av dere som ikke har hatt symptomer enda,hm,er i uke 8 nå,men "merker" ingen ting...med de andre barna var jeg kvalm å sykelig trett,nå er jeg frisk som en fisk har fått bekreftet graviditeten hos lege,tatt to tester selv,hehe,må være på den sikre siden... Fint hvis kvalmen,hodepina og halsbrannen holder seg borte,men jeg synes det er så rart...
Impulsiw Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Noen kjenner jo ingenting da.. alle svangerskap er forskjellige. Du er nok heldig denne gangen ) Jeg var ikke særlig kvalm jeg heller. Har ikke kastet opp en gang. De to forrige svangerskapene var jeg veldig kvalm og kastet opp...
minførstebaby Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Heisann.. Jeg venter mitt første barn,så jeg har ikke kjempe erfaring på dette med symptomer,men jeg kan nå dele mine med deg.... Jeg var heller ikke dårlig,..Trodde det alle ble dårlig i begynnelsen av et svangerskap,og trodde at det var noe gale med meg siden jeg ikke ble dårlig/kvalm...Eneste plagen jeg hadde var treg mage(litt) og halsbrann til alle tider,uansett hva jeg spiste eller drakk...Jeg kuttet ut kaffe og urte te...Alt som inneholder koffein i grunn...Men når jeg kom i uke 10 ,hehehe..så kom kvalmen også gitt.... Så den kan i grunn fortsatt komme... Jeg har kjøpt ingefær tabletter,noe legen min har anbefalt.. Så lykke til i svangerskapet... Jeg nærmer meg den 3 mnd...11 uker...Er spent,nysgjerrig og ikke minst lykkelig over den nye"leietakeren" min... Men hvis det er noe du lurer på så ta kontakt med jordmoren der du bor,eller fastlegen din..... Lykke til...
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Hei. Jeg er nå i det tredje relativt symptomfrie svangerskapet. Det vil si jeg var noe kvalm med nummer 2. Ellers har jeg vært så nærvøs før hver UL fordi jeg har fått det for meg at jeg ikke var gravid alikevel. Det var jo ingen tegn. Tenk hvis bildet hadde vist en tom mage...=) Men hver gang har det vært en liten der inne=)=)=) Bare å nyte det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå