nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Var noe med kilo, og så dele på antall måltid til slutt for å finne ut ca hvor mye melk man skal gi.. Skal bort, og skal pumpe meg men er usikker på hvor mye vesla drikker...Husker fra sist gang at man kunne regne ut sånn ca, men husker ikke hvordan....
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Tror det er 15% av vekta til babyen den skal ha hver dag.. Altså, babyn min er 8 kg, 15 % av det blir da 1200 gram mat per dag. Hvor mye det blir i dl er jeg jammen ikke sikker på. Men er som sagt ikke sikker.. Synes bare å ha lest det her inne for ei stund siden Hvor gammel er jenta di da?
nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 ho er 6 uker, veier ca 5kg tror jeg- mener 1200gr tilsvarer 1200ml og om det er 6 måltider pr dag så blir det 200 ml pr gang..hvis ikke jeg er helt på jordet.. hmmmm Da blir det ca 750ml i døgnet her, og mellom 100-125 ml-.-(spiser 6-8 gng pr dag ca...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå