Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Noen som vet? Og hvilke andre merker anbefaler dere? Og vet noen hvor jeg får tak i papir-ammeinnlegg? Har skaffet meg i ull, men greit å ha litt back-up... En siste ting - disse skjellene som mange bruker for å beskytte brystvortene? Kan disse kjøpes en plass, eller må man ned i fjæra? Takk takk :)
aanonym Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Reflex og de fleste apoteker har Babyline. Papir-ammeinnlegg og albuskjell får du på apoteket.
Anine78 Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Hm........ ammeinlegg snakker alle om for tiden. Hvor får jeg tak på det? Hva koster det? Er det ull som er greia? Hihi ;O)
Småbarnstreff Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Hei! Her selges Babyline på helsekost, apotek og på babybutikken. www.gronnhverdag.no har testet masse babyprodukter, og der finner du ut hva som er lurt å bruke. Papir-ammeinnlegg finnes i mange ulike typer. Jeg brukte bare Natusan sine som selges på dagligvarebutikkene og var fornøyd med dem. Andre typer selges på apoteket, og sikkert i babybutikker også. Skjell vet jeg faktisk ikke noe om. Fikk to på barsel som jeg brukte en stund, det holdt for meg det. Kan anbefale lanolin-salve fra apoteket mot såre brystvorter. Heter Purelan om jeg ikke husker feil.
Småbarnstreff Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Ullinnlegg funket aldri for meg, jeg lakk så mye at melka rant rett gjennom. Jeg likte Natusan sine, de er lette å få tak i fordi de selges på alle butikker. Om en trenger ammeinnlegg eller ikke er ikke godt å vite. Jeg lakk som en sil det første halve året og var storforbruker av ammeinnlegg. Noen lekker ikke en dråpe.
Papegøyeblomst Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 på www.ammehjelpen.no har de allskens info om amme-tilbehør, og de selger det meste der også. Jeg kjøpte ammeinnlegg i ull der, som kan vaskes på 60 grader.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Apotek1 har i hvertfall babyline.....det såg jeg seneste da jeg var innom der i dag. Engangs ammeinnlegg har de på Rema 1000 i hvertfall har jeg sett......er billige å de.....(natusan sine).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå