Gå til innhold

Babyline - hvor selges det igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Og hvilke andre merker anbefaler dere?

Og vet noen hvor jeg får tak i papir-ammeinnlegg?

Har skaffet meg i ull, men greit å ha litt back-up...

En siste ting - disse skjellene som mange bruker for å beskytte brystvortene? Kan disse kjøpes en plass, eller må man ned i fjæra? ;)

Takk takk :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reflex og de fleste apoteker har Babyline.

Papir-ammeinnlegg og albuskjell får du på apoteket.

Skrevet

Hm........ ammeinlegg snakker alle om for tiden.

Hvor får jeg tak på det? Hva koster det?

Er det ull som er greia?

Hihi ;O)

Skrevet

Hei!

Her selges Babyline på helsekost, apotek og på babybutikken.

www.gronnhverdag.no har testet masse babyprodukter, og der finner du ut hva som er lurt å bruke.

Papir-ammeinnlegg finnes i mange ulike typer. Jeg brukte bare Natusan sine som selges på dagligvarebutikkene og var fornøyd med dem. Andre typer selges på apoteket, og sikkert i babybutikker også.

Skjell vet jeg faktisk ikke noe om. Fikk to på barsel som jeg brukte en stund, det holdt for meg det.

Kan anbefale lanolin-salve fra apoteket mot såre brystvorter. Heter Purelan om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Ullinnlegg funket aldri for meg, jeg lakk så mye at melka rant rett gjennom. Jeg likte Natusan sine, de er lette å få tak i fordi de selges på alle butikker.

Om en trenger ammeinnlegg eller ikke er ikke godt å vite. Jeg lakk som en sil det første halve året og var storforbruker av ammeinnlegg. Noen lekker ikke en dråpe.

Skrevet

på www.ammehjelpen.no har de allskens info om amme-tilbehør, og de selger det meste der også. Jeg kjøpte ammeinnlegg i ull der, som kan vaskes på 60 grader.

Skrevet

Apotek1 har i hvertfall babyline.....det såg jeg seneste da jeg var innom der i dag.

Engangs ammeinnlegg har de på Rema 1000 i hvertfall har jeg sett......er billige å de.....(natusan sine).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...