Gå til innhold

har enda ikke lagt på meg noe. normalt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg er nå 18 + 4 og har ennå ikke gått noe opp i vekt. Er dette normalt? jeg får i meg masse sunn mat, så skulle tro at jenta har det bra for det. Har jo vært på ultralyd, og alt ser normalt ut der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La ikke på meg før jeg var i uke 21 jeg i forrige svangerskap..ennå magen stod ut som bare det..så det er ikke noe farlig nei..

Skrevet

er i uke 18 jeg og har gåt ned:)

Skrevet

Er 16.5 uke imorgen, og har bare gått ned masse kilo... Håper det går litt opp igjen snart. Er så redd babyen ikke skal ha det bra, men tydeligvis siden den vokser bra og jeg bare minker ;-p Blir den tjukke smørbukken. Hehe

Skrevet

jeg har gått ned, tatt av meg på skulderene å armene alt sammler seg på magen. er 18uker å 2dager, magen vokser

Skrevet

Så heldig du er da! Er ultralyden fin er det vel ikke noe bekymring, du vokser nok snart likevel. Selv er jeg nå 14+5 dager og har gått opp 3 kg tross vanlig trening slik jeg alltid har gjort...

Skrevet

Hei.

Ikke bekymre dere sånn for vekten... Dette er jo ikke akkurat noe slankekur... Er 17 + 5 og gått opp 5kg allerede.. Mest på mage og bryster..

Kos dere med svangerskapet og ikke tenk så mye på opp eller ned i vekt. Dette går sin gang, og fosteret tar den næring det trenger..

Skrevet

har gått ned 3 kg.. er 18+5 i dag.. er også litt bekymret..

Skrevet

Er i uke 25 og har bare gått opp 3 kg. Før uke 17 gikk jeg ikke opp i det hele tatt.....

Skrevet

babyen tar det den trenger så du skal visst ikke bekymre deg for det...

men hvis du før du ble gravid nesten var undervektig, så er det kanskje ikke så bra å gå ned tre kg. I så fall kan du kanskje ringe lege/jordmor og be om råd.

Jeg for min del tåler godt å gå ned de to kg jeg har gjort så langt så jeg er ikke bekymret for min egen del ;)

Skrevet

Både forrige gang å nå har jeg ikke lagt på meg før uke 20..forrige gang ble det 20kg ekstra, og ser ut som det blir det nå me gitt. Så ingen grunn til bekymring nei!

Skrevet

ikke unormalt. gått ned 5kg jeg, er nå 16+3, og har enda ikke gått opp noe, og legen sa at barnet tok den næringen det trengte!så det var ikke noe å bekymre seg for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...