Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Er så deprimert om dagen...jeg har 2 skjønne unger som jeg elsker over alt på jord, samboer og hus-alt burde vært bra...men den gang ei... Føler at jeg er sammen med en gutt, ikke en mann..savner at han er der for meg, kommuniserer med meg, tar meg med på ting, tar meg på alvor,stiller opp for meg-og ikke minst tar meg i forsvar når moren hans er på det værste... Svigermor er pyton om dagen, hun legger seg i alt vi gjør, hvordan ungene blir oppdratt, hva de spiser, når de spiser osv. Dette gjelder den eldste mest, hun er snart 6 år, og s.mor er så bekymret for henne...hun er ikke snill visstnok, og trenger hjelp...og det at vi sier elsker deg til hverandre, henne og oss foreldre, er helt grusomt i hennes øyne: Sånn sier man ikke til barna sine, og lærer de heller ikke de opp til og si noe sånt noe!! Sist hun var barnevakt sa hu t.o.m at mannen hennes, farfaren, ikke ville bli med en gang pga. den slemme ungen...Sånt gjør VONDT og høre for en mamma!! Og det er hele tiden meg hun henvender seg til...samboer lå mer eller mindre og sov, så der var det ikke mye støtte og få. Bare så det er sagt så er det ei helt normal nydelig jente vi har, som sier ifra hva hun mener, noe jeg mener er sunt! Noen ganger er hun sikkert "umulig" hun og, på lik linje med andre på hennes alder, men noe problembarn er hun IKKE og har aldri vært! Nå er jeg så mektig lei og det er gått utover følelsene mine ovenfor samboer/barnefaren. Jeg smiler sjelden, og er mye lei meg...tenker på og avslutte forholdet, men det skremmer meg... Vil ikke ha det sånn!
Milletrille Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Hva med å avslutte forholdet med svigermor? Bor dere veldig nærme hverandre? Og skjønner samboeren din hvordan dette er for deg? Hva med å kontakte helsestasjonen og høre om de arrangerer samlivskurs, kan være en liten vekker hvor dere virkelig får pratet sammen. Lykke til, håper det går fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå