blond Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hva er beste måte å vaske dusjkabinettet på? Når jeg vasker med Ajaxvann blir det alltid noen matte flekker igjen på det.
Krolla og Theodor Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Det høres ut som at det er kalkflekker og da kan du ta vanlig husholdningseddik, varm den opp til 50 grader. Gni så edikk på kalkflekken og la virke. Gjenta om du trenger det.
blond Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 Er det viktig at det er 50 grader? Eddik 5 eller 7%?
blond Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 Er det viktig at det er 50 grader? Eddik 5 eller 7%?
Krolla og Theodor Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Ja, det skal være 50%. Bruk den eddiken du har (dersom du har noen av de to typene), dersom du må kjøpe kan du kjøpe 7%. Kan feks brukes til å rense sluk, blandebatteri etc med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå